9/12

Just nu mår jag faktist ganska bra trots alla omständigheter.
Idag har jag vart i skolan, försov mig lite (a) efter lunchen blev det utvsamtal, det gick faktist ganska bra trots att dom tycker jag tänker å tycker för mkt (högt) :P menmen får väll försöka skärpa mig lite ;)
Efter skolan gick jag hem och la mig på sängen och somna, sen kom pappa in å väckte mig vid 5 för vi skulle åka å kolla på idas(klass) julfest (: riktig rolig teater hade dom må jag säga ;D "Nu åker tomten till thailand" haha skönaste repliken ;) ni skulle sett den :D Sen blev det fika å lite lottdragningar å sånt :P
Nu ligger jag i min säng å ska snart kolla på Torkel i knipa haha :D
Och om nu vill veta så har jag faktist namnsdag idag ((:

Puss på dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0