(:

Denna vecka har gått lika fort som alla andra veckor :P ärligt vart tar alla dagar vägen? :O om 2 veckor är det jullov en hel termin har gått och det känns som bara nån vecka :P fast det är ju skönt :D Och jullov skulle ju inte sitta fel nu heller (:

Igår var det klassfest hos susanne fast det vart mer folk än bara klassen :P menmen det var väll kul så länge det varade spårade ganska tidigt så alla drog typ halv 10 :P
jag åkte hem å käkade sen roade jag mig med datorn, tv:n och telefonen (:

Idag vaknade jag först vid 9 sen somna jag om å vaknade vid 12, åkte upp till fagge med emelie å linda vid halv 2 för vis kulle kolla hockey men matchen började aldrig så jag åkte hem :P
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska roa mig med men jag hittar nog på nått :P

Men alla får ha det så bra :D
PUSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0