Lördag

Gick upp vid kvart över 8 imorse, gick till jobbet vid tjugo i 9 jobbade mellan 9-13 med två knasbollar :D
Efter jobbet åkte jag, pappa, ida, alex, göran och farfar till köping å kolla på bandy (:
västanfors vann men kommer inte ihåg resultatet (a)

När jag kom hem så käkade jag sen har jag inte gjort så mycket mer idag än att bara slöat :P
åkt lite bil med pappa å skjutsat folk å lämnat grejer annars inget specielt (:
Har vart ganska skönt att bara sitta hemma en kväll också om jag ska vara ärlig (:
Nu tänkte jag snart lägga mig i sängen å kolla på nån film :P Å i morn ska jag sova ut ordentligt som jag inte gjort på riktigt länge :D

Sovgott pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0