Måndag!

igår vaknade vi vid halv 1, då blev det slappdag med emelie å spelaspel å sånt (:
Mot kvällen åkte vi för bi malin och plockade upp henne sen hem till mig (: å datanörda ;)
sen sov emelie här :D

Idag har det blivit shopping i västerås för hela slanten, med emelie och malin :D skojskoj (:
köpte inte så jätte mkt :P mest smink :D
Just nu sitter jag och emelie hemma hos mig och datanördar (a) :D
Får väll se vad vi hittar på för nått sen :P skulle nog tro att det blir datorn resten av kvällen, tills jag ska sova och hon ska hem :P  För imorn blir det tidig morron börjar jobba klockan 7  inventering -.- :P  pengar (Y)

Nej nu orkar jag inte skriva mer :P

Kyssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0