onsdag!

vaknade 11 hemma hos bästa idag :D sovmorron till 13.50 ((:
drog till matsalen och käkade julmat :P
sen blev det en snow sluch i sportcafét ;D innan gympan :P
Och det va en av dom roligaste gympalektionerna i mitt liv :D barndanser ;)
jag skratta så jag höll på å kissa på mig :D

Sen åkte jag hem till min mammsibams och gjorde "ingenting" tills jag gick ner å kollade på pappa och hans lags match mot heroes (haha, och nu kom jag å tänka på att det blir hjältar på svenska xD ibland får jag verkligen till det, eller vad säger ni? (;) aja, pappa och dom vann iaf men jag kommer inte ihåg resultatet tror det blev 10-7 men vet inte säkert :D

Efter matchen gick jag hem å ställde mig i en varm dusch och sen la jag mig i min sköna säng å sov (:

Pusss, på snyggingar  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0