ser de här fejset ut å bry sig?

Igår kväll va jag med emelie (: vi hade myspys och sjöng karaoke och härjade ;D <3

Dagen började med att jag gick till hedins och jobbade -.-  pengar (Y)
Sen blev det stan med emelie (: hon införskaffade sig en ny supersnygg klocka och jätte fina ringar :D
och för mig blev det en ny navelpercing (:
Efter ett tag kom stefan och socialade sig lite, och sen kom även malin :D
vi myspysade och drog nån film ;)
och som vissa kanske har märkt så var jag på ganska mkt härj humör idag :$ sorry för det om jag va dryg ;D
men stefan jag älskar din familjebil ändå :D även fast jag kanske mobbat den lite ;)
Nu ska jag och bästavän snart dra en film tror jag och sen blir det sova i hennes säng och i morn blir det i min säng :D och på måndag blir det shopping för fullamuggar (Y) ;D

hahahahahaha, jadu vad säger man? xD
Men nu får alla har det så bra ni kan, för vi mår så jävla bra ändå trots vissa omständigheter!
vem du än är, vad du än gör, så särar du inte på två glasbitar som hör ihop!


kärlek<3
http://www.youtube.com/watch?v=wIpd8iu83d4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0