Toppen tisdag! (:

Sovmorron idag då, som alla andra tisdagar till kvart över 10 ;)
Svenskan kollade vi på film "kim novak badade aldrig i genesarets sjö"
sen engelska kollade på film "dansa med vargar" och sen redovisade jag och emelie :O
Och vet ni, det gick suuuuper bra :D hon tyckte vi va jätte duktiga :D
Very Good sa hon och på sofia språk blir det VG hihi :D fast vi har sär engelska (a) och vet ni snart har vi bara 3 terminer engelska kvar :D and i love it :D

Efter skolan åkte jag å emelie hem till mig och sov :D och kollade på "diselråttor och sjömansmöss" :P
Sen åkte vi hem till henne å typ gjorde ingenting innan vi mosade i oss typ en hel grillad kyckling (a) ;)
Sen kom snarkarN ;) hit en stund, och vi kollade på "Titanic" som för övrigt är på 3:an nu ;) fast den slutar typ snart om ni ville veta :D

Snart ska jag sms:a lite med folk å sen blir det sova här bredvid min bästa vän ((: alltid lika myspys ;)
För vi har sovmorron till 13.50 i morron :D:D
Emelie Puranen, forever you and me <3

PUUUSSSSSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: andrine

Hejjj sötis, haha(= <3

2008-12-17 @ 18:24:38
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: andrine

Sv; ja, jag vet! ;/ <3

2008-12-17 @ 20:33:06
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0