tors-dag ;)

Idag så var det så här att första lektionen hade vi gympa :D och vi dansade bugg och foxtrott eller vad det hette? ;P
Det gick faktist ganska bra och roligt vare också ;)
Sen vid 9.50 mötte jag mamma utanför sjukhuset, pratade med farbror docktorn sen tog BLOD PROV :O som är bland det värsta jag vet :O men som alla andra gånger jag fått nålar instuckna i hudens så överlevde jag även denna gång ;D
Fast jag höll mer på å svimma när dom stack i mamma än i mig. för då stog jag å kolla :O:P
mamma och jag tog en liten fika efteråt eftersom hon tyckte att jag va så duktig :D

sen gick jag tillbaka till skolan å pratade lite med min english lärare och fick reda på att jag har G i engelska :O tror ni jag är stolt eller? :D jahadu, det kan du ge dig attan på ;)
Efter ett kort snack med henne så va det håltimmar från 11.00 - 13.30 och då åkte jag hem å låg med min dator ;) haha :D
Sen tillbaka till matten å dricka julmust å käka pepparkakor :D
utverdering på ULS:n sen sluta :D
Sen jag kom hem tills nu typ har jag suttit å pluggat :P och var å sociala mig lite med Frida, som ÄLSKAR stressiga dagar på jobbet ;)

Nej, nu ska jag fortsätta plugga sen blire träning för hela slanten :D

PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0