12 augusti

igår blev de först att dra å käka kina med mamma klockan 2 som frukost ;)
sen åkte vi å hämtade syster i söderbärke.
sen blev de hem å byta kläder å följa med syster ut till stallet (:
sen blev de hem å duscha innan jenny, linda, emelie å samme kom och hämtade mig och vi drog ut till hedkärrasjön ett tag (:
sen blev de in till statoil å möta lite mer folk och senare blev det att dra till abbortjärn,
där blev det även lite bad för mig emelie och alexandra x) haha
sen blev de in till stan ensväng igen innan jag åkte hem till emelie å sov (:

idag vaknade jag hemma hos emelie vid halv 9
käkade frukost och klädde på mig innan dom skjutsade hem mig.
blev att sitta vid datorn ett tag innan jag gick in och la mig och kollade på film, råkade somna också och vaknade vid 12 ;)
nu sitter jag och väntar på att robin ska höra av sig, men han sover säkert fortfarande :P
vid 5 blir de hem till farmor och farfar och käka kräftor med kusinerna och sen halv 7 blir det bandy möte.
BAJS på att det inte blir nån hall -.-!
får väll se vad som blir sagt på mötet sen.
får väll se vad som händer senare ikväll (:


robin, jag älskar dig <3
 
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0