18 augusti

igår va igår de...
vaknade med robin, sen drog han och jag fixade mig och gick till emelie.
vi va där ett tag käkade åså sen drog vi till nicke å va med han å jonte, sen va vi ute å åkte ett tag också och sen hem till nicke igen :P
sen kom jenny och linda å hämtade oss och vi drog först till statoil och sen blev de att dra till ludvika å donkeN ;)
nicke, jonte och julia va också med (:
när vi kom tillbaka till stan åkte jag hem till robin.
blev att sova där också.

imorse eller idag vaknade vi kvart över 2 typ :P
vid halv 4 följde jag med syster ut till stallet och kollade när hon red :P
sen blev de hem och hämta grejer och dra hem till farmor och farfar, duschade där innan jag åkte på bandymöte på ip :P
sen har jag bara suttit här hela kvällen :P

imorn börjar skolan igen, kan inte påstå att de känns så bra, men får väll se de kanske blir bra (:
nu orkar jag inte skriva mer.

p&k

RobinStrömgren, JagÄlskarDigMest! <3


Kommentarer
Postat av: linda med hjärtat för rally

Du skämtar med mig right? :O

2009-08-20 @ 08:00:20
URL: http://sjolinlinda.blogspot.com/
Postat av: sofia granström

vad skämtar jag om?

2009-08-22 @ 10:46:29
URL: http://sofiagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0