22 augusti

Skolan har börjat igen och allt börjar sakta gå tillbaka till de "normala".
känns inte så bra just nu, orkar inte skolan -.- menmen får hoppas att de släpper.
Början har vart ganska stressig ändå hitils, planering planering och lite mer planering.
igår hade vi en ute dag vid eskin med alla nya ettor. de va roligt faktist och de blev lyckat trots allt ;)
imorn blire sundbo med ettorna igen och blir även att sova där :)

När vi slutade igår åkte jag och emelie hem till mig och sov ett tag :P
Sen åkte hon hem och vi började köra grejer till nya huset (:
Vid halv 7 - 7 nånting åkte jag hem till malin och blev att kolla film och mysa lite :D
fick även mina/mina födelsedagspresenter, kan ju inte mer än säga HAHAHAHA xD
men tack ändå snygging :D<3

Just nu sitter jag på jobbet och de är ganska segt ;)
menmen, får se om jag ska gå hem snart för vi ska åka till avesta eller ludvika och köpa lite grejer till huset (:
Sen blir de väll att fortsätta flytta :)
känns riktigt bra faktist :D
älsklingen ringde nyss också, i miss him :( <3

nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer sen ;)
puss&hej<3

 

UPDATE!

blev inge ludvika eller avesta idag, blir på måndag ist.
så slutade jobbet klockan 1 och då blev de att dra till nya huset och käka å kolla lite innan jag la mig på golvet å sov ;)
sen blev de hem å duscha å fixa lite och sen drog jag till emelie och käkade tacos :)
sen drog vi tillbaks hem till mig och kollade lite och sen hämtade lite grejer för jag ska sova hos henne inatt ;)
just nu sitter vi och gör typ ingenting jag är skit trött så får väll se vad vi hittar på :P

sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0