25 augusti

Idag va de först lite sovmorron till 9 och självklart har man segaste familjen i världen så jag höll på å komma försent :O
aja, först engelska sen vart de kottisrundan på idrotten, men jag har ont i halsen så va inte med :P
sen blev de hem å ta de lungt ett tag innan det blev att dra till kinan och käka med mamma och tompa (:
sen blev de tillbaks till skolan igen och ha psykosocialtarbete? haha :P
Efter skolan gick jag med emelie hem och kollade på män som hatar kvinnor, riktigt bra film faktist men läskig :O usch :D
Efter filmen va min farmor snäll och hämtade mig och skjutsade hem mig :)
käkade åså sen kom älskling förbi en stund också :)
nej, nu ska jag försöka fixa lite här inne så det blir nån ordning nångång :P

pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0