Fredag den 13:de!

Idag vaknade jag runt 12, av att det va ett fruktansvärt liv :O det va mamma som höll på å stress inför resan -.- :P
Hon och tompsa skulle på wikend/spa i tällberg över helgen (:
Skit samma :P efter en stund gick jag in i duschen sen packade jag ihop alla mina saker sin gick jag ner på ip och kollade lite på skolbandyn, mariaskolan - risbro matchen slutade 16-0 till risbro :P
Efter matchen skjutsade pappa hem mig, tog det lite lungt åså sen fixade jag mig och drog till H (:
vi gick till ica å köpte godis sen gick vi hem till henne och kollade på playa del sol, och hade kul ;D
sen kom hennes mamma hem då åkte vi till kina å beställde mat sen åkte vi hem å käkade å kollade på lets dance (:
Runt halv 12 skjutsade dom hem mig (:

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll (: <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0