KALIX! (:

Bussen gick från IP ca 18.45 i fredags kväll mot kalix..
Första stoppet blev i hudicksvall för lite handla och bäddning i bussen ;)
Vi sov på säterna som man vek på nå vänster så att det blev en lång våningssäng på hela vänstra sidan :P
Lite svårt att förklara men finns en bild längre ner ;)
Nästa stopp blev i sundsvall där det blev lite donken åså sen släppte vi av S som inte mådde särskilt bra, stackarn :/
Efter det åkte vi iaf vidare och sen gick vi å la oss runt 12 tiden, vart väll inte så mkt sova vaknade till och från hela tidens tills vi stannade i kalix halv 8 (lördag morgon)  utan för nått hotell som vi skulle käka frukost på! (:
Efter frukost blev det avfärd mot karlsborg där vi skulle spela ;)
Vi va lite tidiga dit så blev en lite promenad innan uppvärmning och match :D

Matchen började 12.00 och vi gick ut och spelade matchen utan avbytare, och vi gjorde det riktigt bra också (:
Vi vann med 4-6 riktigt skönt faktist :D
WiIHOO!!! :D

Efter matchen blev det duchning och lite bastu innan vi satte oss på bussen och åkte in till kalix igen för middag på hotellet (:
när alla hade käkat klart och jag hade satt mig i en soffa å sovit lite så började vi hemfärden mot fagersta runt halv 5 tiden lördag kväll!

När vi hade åkte ett tag å kom till umeå så stannade vi på max å käkade lite (:
Sen blev det lite filmtittande och så innan vi gick å la oss å försökte sova, för mig och elina gick det inte så bra :P
vi sov typ bara 2 timmar sen satte vi oss å lyssnade lite på musik åså innan vi stannade i tönebro? utanför gävle nånstans :P typ 3 på natten för att busscaffisarna och lagledarna skulle käka:P
Sen när vi kom till Gävle va jag så trött så jag kröp in i grottan och lyckades somna sen vaknade jag inte förens vi va i Avesta (: riktigt skönt att sova några timmar faktist (:
Vi va hemma i fagersta runt kvart i 6 tiden söndag morron, riktigt skönt att komma hem faktist efter att ha bott på en buss hela helgen och det va jätte skönt att lägga sig i sin egen säng! :D

Helgen har vart väldigt jobbig men ändå riktigt kul :D<3



SÄNGEN! :P



ELINA I GROTTAN DÄR HON OCH JAG SOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0