Måndag 9/2

Idag blev det ingen skola för mig, är förkyld och har feber ;/
Vaknade runt halv 12, riktigt skönt att jag har kunnat sova i natt iaf, eftersom det inte har blivit så mkt sova i helgen!
Jag har inte gjort särskilt mkt idag mer än att sitta vid datorn och kolla på tv!

Och jag måste även passa på å tacka min kära mor för att hon lyckades laga min kamera igår :D
inte för hon vet hur hon lyckades men lagad är den iaf :D tack så mkt ((:<3

måste även säga att jag saknar bästavän, känns som en evighet sen vi sågs sist :O

LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: Mammut

Mammut med magiska fingrar ;)) kanske går i arv vem vet!!! <33 Love U Pöss

2009-02-09 @ 20:06:25
Postat av: Emeliiiee

hihi, jag saknar dig också vännen :*

2009-02-10 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0