Torsdag 12/2

Idag vaknade jag runt halv 12 (:
Käkade lite sen tog jag med mig datorn ut i soffan å la mig där och kollade lite på tv oså (:
Sen vid 2 kom mamma hem (:
Vi beställde kinamat, så följde med henne och hämtade den,
Efter vi hade käkat så satte jag mig vid datorn, sen vid halv 9 gick jag till ip för jag skulle höra lite om hur det blev på söndag med matchen men den va inställd, men jag fick reda på att jag skulle vara med å göra nånting på flickdagen som dom ska ha på ip på söndag (:
Det ska faktist bli roligt, hoppas det kommer många bandy sugna tjejer :D

Aja, när jag kom hem igen vid 9 så satte jag mig och kollade på knutby grejen som gick på tv, men ska jag vara ärlig så fattade jag ingenting om vad som hände åså, det var väldigt rörigt och hade ingen riktig handling som man förstod, ävens fast jag vet lite utav vad som hände då eftersom jag läste om det förut åså så förstog jag inte så mkt iaf :P men ska kolla på nätsa avsnitt ändå få se om man kanske förstår mer då!
 
Jag har iaf lite planer för helgen iaf :D imorn blir väll bara att chilla hemma om det inte dyker upp nått annat (:
På lördag ska jag vara med Linda (: som det faktist va ett tag sen jag va med sist (: <3
På söndag blir det IP mestadels av dagen (: får väll se hur det blir ;) hoppas det kommer bli kul iaf (:

Nu sitter jag och kollar på tv och blir väll sittande ett tag till, sen blir väll sängen å sova ;)

Puss&Godnatt <3



jajamensan och jag fick även chansen att visa lite skills i paint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0