Trysiiiil ;D

Pappa kom och väckte mig vid 5 -.-' fast jag va faktist inte så jätte trött :D
Åkte till FH och mötte malin innan vi satte oss på bussen i typ 5 timmar? :P
På dit vägen va jag typ skit trött å sov säkert 5 ggr i omgångar :D
Men när vi väl kom fram va det skit kul :D
guppguppgupp, hihi :D
Vädret kunde vart mkt bättre,
Fast dimman försvann ju typ när vi skulle åka hem, den kunde ju ha fått försvunnit lite tidigare menmen :P
Bussresan hem tyckte jag känndes som en evighet men den va ganska kul ändå :D
Kom hem runt 9?
duschade sen gick jag å la mig :P
skiiiiiit trött :D

Tack malin för en toppen dag :D
det måste göras fler gånger :D
Puss <3


S,M,S&S i liften (:<3



                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0