allt å lite till ;)

Nu har jag inet skrivit på länge, har bara inte blivit så ;P
men dagarna rullar på och allt går framåt (:
Just nu sitter jag på Matten och vi gör inte så mkt så jag passade på och skriva lite ;)

Helgen har vart toppen :D har umgåts med dom bästa! :D
I fredags efterskolan blev det kiina (:
Sen fixa lite och sen hem till M på "för fest" ;)
Sen vidare till Johan (:
Sen kom polisen å slängde ut oss ;(
Så blev hemfärd runt 1.

 I lördags vaknade jag ganska tidigt kunde inte sova :P Sen vid 1 gick jag å kollade på bandy, sen hem å käka :P
Då pratade jag lite med Malin och hon berättade att hon hade fått låna en lägenhet så blev att dra dit med henne å Emelie (:
Satt där typ hela kvällen och tittade lite på tv och lyssna på musik (:
Sen vid 1 åkte alla hem till sig (:

Igår blev det mest att ta det lungt, fram tills jag, mamma, tompa och ida åkte till Kapellbacken å käka (:
Sen blev det lite skridskor på kvällen ;D

Nu orkar jag inte skriva mer (:

Puss på alla sötnosar (: <3

Kommentarer
Postat av: Malin

toppen helg helt klart (Y) :) puss på dig baby<3

2009-01-27 @ 23:04:11
Postat av: evelinafahlström

Vilken Johan?



Svar: Ja men det är sant. Det finns ju såklart folk som träffas nu och håller ihop, men det är ju lätt hänt att de kanska kastas in i något allt för tidigt. Så man lär ju se till att man verkligen kommer klara av ett helt liv tillsammans. Sen får man kämpa! :)

2009-01-29 @ 23:12:47
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0