Onsdag!

Idag ringde klockan halv 12 fixade mig sen drog jag till stan :P
mötte emelie sen gick jag in å klippte mig :O och jag är faktist riktigt nöjd :D
Sen när jag var klar så märkte jag att även malin kommit å kollat på mig xD det är inte varje gång man har publik när man är hos frisören :D
haha, när jag va klar så lekte jag med emelie & malin vi gjorde inte så mkt, satt hemma hos emelie å sjöng sing star å bakade kladdkaka ;D
Sen drig malin hem å då drog jag å emelie till fagersta hallen å kollade lite på julias match men det blev inte långvarigt :P
Just nu sitter jag och kollar på grammisgalan (:
Sen blir det nog att sova så jag orkar skolan imorn :D är faktist lite nervös men ändå längtar jag (:
ska bli riktigt skönt att komma in i det vardagliga livet igen (:

Men alla får ha det så bra (: puss på er <3

Kommentarer
Postat av: http://backontraack.blogspot.com/

Hejdu!



Jag har flyttat , är så trött på alla problem som man stöter på nästan dagligen på blogg.se så jag har bytt domän, något du kanske också borde tänka på om du är trött på blogg.se?

2009-01-11 @ 11:03:01
URL: http://backontraack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0