Thursday!

Idag börjades dagen med att gå upp och sen till skolan :P
På idrotten hade vi redskapsgymnastik :P ganska kul faktist :D
men jag har sån jäkla träningsvärk så det gjorde lite ont :D
menmen, det går över :D
För övrigt så är torsdagar en ganska seg dag :P slutade 16.10 :P
Åkte hem käkade lite sen tog det lungt innan jag åkte hem till pappa
och hämtade träningskläderna sen drog jag ner på ip, men då fick
jag reda på att det inte va nån träning :P  lite irriterande när jag äntligen
ska vara med ;P men ändå ganska skönt :) så jag gick hem å duschade
och nu sitter jag här å kollar lite på tv, funderar på om jag ska gå å lägga
mig och läsa lite i svenskaboken som ska vara klar om en vecka typ, och
jag har inte ens börjat :P kanske på tiden att jag gör det så jag inte sitter
sista dagen och ska läsa ut den som det blev med en tidigare bok :D

Imorn är det fredag också, riktigt skönt (:
slutar ganska tidigt gör vi också :D ännu skönare :D

Nu ska jag sussinanna :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0