Torsdag - Söndag

Nu va det ett tag sen jag skrev, men det har inte blivit av bara, så tänkte ta å skriva lite nu :P
Skolan har ju börjat igen och det känns faktist bra (: kul å träffa alla klassisar igen :D
Mellandagscupen, gick inte så jätte bra men jag tycker vi va duktiga iaf :D med tanke på att tanterna har spelat innebandy i hela sitt liv ;P och är ganska stolt över att jag lyckades gör 2 mål :D
Lite kul å lära känna nytt folk också :D
igår vaknade jag ganska sent, med jätte mkt träningsvärk :O men då känner man ju att man rört på sig iaf ;)
Blev en lite promenad med mamma sen hem å bara ta det lungt (:
På kvällen försökte jag å emelie ragga på nån som ville åka lite bli men alla va så trökiga ;( så det slutade med att jag frågade mamma, hon ba: okej, fan nu ska vi ut å ragga ;) xD
vi ba: öhm, okej xD så det blev lite bil åka med mammsen :P
Sen åkte emelie å jag hem till henne å datanörda lite innan vi sov (:
Idag har emelie färgat min utväxt (:  sen åkte ajg hem å hämta skridskor så drog vi till kolarbysjön men efter en stund så märkte vi att det va massa sprickor på isen och att det knakade som fan så vi blev rädda å åkte hem :D
efter att jag hade hämtat mina grejer åså hos emelie så åkte jag, mamma, tompa och ida till JV å käka :)
Nu sitter jag och kollar lite på tv (:
Och imorn är det skola igen :D

Puss på alla sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0