Torsdag!

Idag blev det först skridskor, sen hem fort som attan å duscha å byta om sen upp till um :P
fixade nya p-piller åså ;P
Sen hem till emelie å käka lite innan vi började skolan igen halv 2 ;)
Och duktiga som vi är så gjorde vi klart matte uppgiften idag :D  är vi kiiingar eller? ;D
Sen hade vi redovisning på uls om barnarbete och det gick väll bra :P hoppas jag :D

Sen blev det hem å käka innan det bar av hem till tremänning Alice som fyller 7år idag grattis (:
Sen blev det hem byta om å dra på träningen :D
nu har jag nyss duchat, och jag är trött på jag ska gå å lägga mig (:


Om en vecka blir det trysiiiiiil med babe :D tror ni jag e nå pepp eller :D:D

och vist e vi coola? ;)


smsa om det är nått ;)


Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Malin

pepp som fan ;)(Y)

2009-02-02 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0