10 maj

Igår kväll så hade jag ganska tråkigt, men kännde att jag inte orkade göra nånting. men sen kom davve hit å skulle hämta jocke för dom skulle till eskin å grilla med nå folk, så det blev så att jag följde med dit å satt där ett tag :P
va väll ganska kul iaf (:
Sen efter ett tag åkte vi hem igen, men det verkade så tråkigt att vara hemma så vi gick till flora och va med nå tjejer:P
Så kom väll hem typ halv 4 eller nått sånt inatt ;p

Idag vaknade jag halv 1 käkade frukost åså sen vid halv 2 åkte jag, pappa, alex och ida till skinnsberg på invigning av fotbollshallen (:
Va rätt kul faktist :D
Träffade Tomas Ravelli b.la. :D
Sen va det nån snubbe som slog världsrekord i att ligga och kicka en fotboll ;p

Sen när vi kom hem käkade vi och sen har vi vart å spela lite fotboll och hoppat studsmatta ;D
Nyss vare wipeout och nu ska jag snart kolla på film (:

Och mkt roligare blir det ju inte för att jag börjar känna mig mer&mer sjuk -.-
Men det går över (:

Puss

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0