11 maj

Måste bara börja med att fråga vilka det är som läser min blogg? :D

Idag va det skola igen, VÄLDIGT segt vill jag lova, hade stora planer på att stanna hemma imors men jag tog mig i kragen och gick dit!
Va väll en sådär ganska vanlig skoldag, hände ine nått spec, gick lite för segt bara :P
Efter skolan gick jag iaf till hedins och mötte pappa sen gick vi och hämtade min cykel på "verkstan" och sen vidare hem (:
 
Ja vad har jag gjort mer idag? jadu ingenting i stort sätt, jag har suttit här övningskört lite, vart å handlat med papps och sen käkat, mer har jag inte gjort (:
Men har inte kännt för att göra nått spec heller så de va bra ;D

Imorn äre sovmorron till halv 1 inte lite skönt dåra ;)
Blir väll upp till emelie vid halv 12 ska ner till percingstudion å kolla vad de kostar att ta hål i läppen och sen kanske det blir att boka tid också :D
hihi

Nej nu ska jag ladda inför BALLAR AV STÅL! :D

Haré brabre HOJ


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag läser ;-) <3

2009-05-12 @ 11:06:22
Postat av: malin

jag gör ;)

2009-05-12 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0