12 maj

Idag vaknade jag av mig själv typ kvart i 10 fast jag hade ställt klockan på kvart över ;p
men iaf så tog jag upp datorn å låg kvar i sängen ett tag åså, sen gick jag upp och gjorde en macka sen klädde jag på mig åså, sen kvart över 11 ungefär kom mamma och hämtade mig och skjutsade upp mig till emelie (:
Vi skulle ner till piercing studion och beställa tid för piersing men de va stängt, så det får bli en annan dag :P
Sen hade vi fortfarande lite tid kvar innan vi började skolan så vi drog till kinan å käkade först ;)
Sen började vi skolan fem i halv 1 tror jag de va men engelska, sen hade vi matte och sen slutade vi! ;D

Farfar kom och hämtade mig, när jag kom hem tog jag det bara lungt åså tills jag drog till träningen lite innan 6, va med en stund, men mådde inte så bra, pgr av mitt hjärta ;/  det började spöka lite.. så jag åkte hem, började aldrig "dunka" som tur var.
Men det har kännts lite konstigt hela tiden nu, så får väll se hur det blir :/

Ser inte fram emot imorn iaf :P
Nationella prov i matte :O
Det känns ju inte precis jätte bra, men jag ska göra mitt bästa sen får vi se hur det går (:

Nu ska jag slå på en film å lägga mig å kolla på den en stund sen ska jag sova (:

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0