13 maj

Idag började vi halv 9 med nationellaprov i matte -.-
gick väll ite så jätte bra känns det som, chansade kanske på lite för många tal ;p
menmen får se hur de gått.

Sen hade vi lite slapp håltimme och då åkte jag hem och käkade sallad med min mamma (:
sen åkte vi upp på stan och träffade emelie och hennes mamma, så gick vi och bokade tid för piercing,
nästa tisdag smäller de ;D hihi

Sen skjutsade mamma tillbaka oss till skolan, hade fritidskunskap sen gick vi till kottis för klassen skulle springa brinellrundan, men efter som jag är halvt sjuk så sprang jag inte.
Sen åkte jag hem.

Vid 6 gick vi hem till farbror för han fyller år idag, grattis! (:
Sen åkte jag hem till emelie och vi gick till OK för det va en trafikolycka där så vi gick dit å kolla.
Lite obehagligt va de, en motorcykel som hade krockat med en bil, äckligt.
Sen kom iaf pappa och hämtade mig och nu ska jag lägga mig för jag känner mig inte särskilt pigg. får se om jag blir hemma imorn, känns som jag skulle behöva vara hemma och vila upp mig en dag.
Men får se hur jag mår imorron.

PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0