14 maj

Idag har jag inte vart i skolan pgr av att jag inte mått så bra, ont i halsen, huvidet och kroppen ;/
blir ingen skolan imorn heller, men på lördag är det alla barnens dag hela dagen och då ska vi på bf vara med och hjälpa till så då får jag se till att vara någorlunda frisk iaf :)

När jag hade piggnat till lite imorse åkte jag hem till mamma för hon är också hemma och är sjuk så jag åkte hem dit och umgicks med henne, vi bakade, kollade på tv/film och sov typ (:

Sen efter 8 nångång åkte jag hem till pappa igen, morbror va här så pratade lite med han åså och nu sitter jag och kollar lite på tv, men blir nog att sova snart, är ganska trött.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0