18 maj & 19 maj

Igår hade vi bara en lektion, datakunskap mellan halv 9 och kvart över 9 typ :P
Så malin och jag drog till Västerås å shoppade lite ;)
synd att emelie inte va med :(
köpte ett linne, leggings, foundation och strumps typ ;p
Kom hem vid typ halv 4, käkade och sen gick jag hem till johanna ett tag (:
sen gick jag hem och duschade sen tittade jag på sesongsavslutningen av ballat av stål :D
det är bara så BÄST! :D

Idag började vi halv 9 med nationella prov ;/ gick väll kanske inte så jätte bra, men får väll se ;)
Sen fick vi typ jobba hemma på engelskan och på BKF (fritidskunskapen) så slutade efter nationella (:
Gick med emelie hem, käkade och kollade på film/sov ;D
Sen kom mamma och hämtade mig och nu har jag nyss käkat!
Nervositeten stiger hastigt :O
Snart är klockan 18.00 iiiiihhhh :O
känner på mig att det kommer göra  skiiiiiiiiiit ont :O  menmen :D

Sen blir det hem och sen kanske jag ska träffa hanna ett tag (: men får se (:
Nej nu sja hag lugna mina nerver lite :D

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0