25 maj

Idag tog jag sovmorron/"försovmig" från datan ;P
sen hade vi lite annat gott och blandat innan vi slutade ;)
på lunchen käkade vi kiiiina, ovanligt va? :D  -ja? :P
Efter skolan åkte jag hom och insåg snabbt att jag måste ut å steka, så fixade hit emelie så drog vi ner till sjön å sola&bada :D
Sen cyklade vi hem till mig och lämnade lite saker sen vidare ut på större äventyr, nämligen till sjöhagen, blev att fortsätta att sola lte där innan vi cyklade in till stan igen ;)
När hon hade åkt hem så åkte jag och några familjemedlemmar ut till hedkärra och grattade T som fyllde år (:
Sen åkte jag hem och gjorde ingenting, sen cyklade jag lite och åkte ner till sjön ett tag, lyckades se en bäver faktist, frääänt (H)  ;)

Puss&hej <3



             


Kommentarer
Postat av: Vadim <3

dåre

2009-07-25 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0