26 maj

Idag va det så här att jag åkte till tandläkaren vid 9, och vet ni jag får ta bort min tandställning den 29 juni :D:D
happfaaaace typ asså :D
Aja blev lite presenthandling och shopping när jag ändå va i västerås också ;)
När jag kom hem åkte jag till skolan, men det va typ onödigt för jag va där i typ en kvart sen slutade vi xD
men aja :P
När jag kom hem gjorde jag ett ryck och städade och dammade av hela mitt rum så nu ser det faktist bra ut :D
När jag hade städat klart gjorde jag mat åt mig och syster för det var bara vi hemma (:
Sen vid tjugo i 6 drog jag på träning (:
vi skulle springa nån bingorunda som va typ 6-7kilometer men jag och elina gick ist! ;)
Va väldigt skönt att röra på sig faktist, mend e va jobbigt ;O
Och skojja inte om att jag va rädd å gå den där vägen, 3 jävl* ormar såg vi :O:O  jag dog ju nästan :O :D

Imorn äre sovmorron till 13.50 sen äre idrott :P
Sen blire hem till babe som fyller 17år imorn lixom :D
käka massa smarrismaskenssaker! (a) :D

Nu har jag nyss duschat och ska väll roa mig med nånting, är ganska trött så blir nog å lägga sig om ett tag, får ju iaf sova ut imorn :D

p&k



bjuder på en bild på min fiina piercing
som ser ut att sitta på vänster sida fast den inte gör de!
=)

Kommentarer
Postat av: Emeelliiiee! ;)

17 17 17 år :D

2009-05-26 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0