9 maj

Extremt dålig uppdatering från min sida men så blir det ibland. (:
Vad har hänt under tiden då? :P
Jag vet inte riktigt, skolan flyter på men hur det går är en annan femma ;p
Sen har jag även hunnit vara iväg till frisören och fixa till frillan lite ;)
Blev ganska nöjd faktist, känns lite kort på vissa ställen men det gör inget,
det växer ut igen :D

Sen har jag vart till sjukhuset igen för mitt hjärta, verkar inte vilja bli nått bättre utan snarare värre ;/
jag orkar inte med det här längre, så nu ska vi ta upp det igen, När jag va där i Tisdags fick jag göra ekg och sen ta nå prover åså snacka lite. Sen fick jag reda på att jag skulle till västerås å göra nån ET eller TE eller nånting sånt röngen på hjärnan, för att se om jag har nån form av elepelepsi eller vad det heter -.-
Sen ska jag göra ett långtids ekg igen! HATAR de, men det måste tydligen göras, så kommer väll se ut som en radiostyrd robot eller nått sånt :P
Får väll se vad som händer, måste iaf åka in akut om jag får ett anfall igen, är väll bara å hoppas att dom hittar vad felet är och att det blir bra snart för det här är väldigt jobbigt.   
(för er som läser det här och inte vet om det så kanske det låter brutalt men så farligt är de inte! (= )

Idag
gick jag upp vid 10 och "fixade" mig och sen drog ajg till eskin å kollade på wakeboard saken, va väll ganska kul iaf (:
Sen drog jag hem å duschade och sen kom det lite folk hit efter som jocke fyller 15 idag (:
Så fikade lite och umgicks med folk, och sen käkade vi och sen har vi barat härjat runt här hemma typ :P
nu sitter jag och kollar på  se upp för dårarna med Alex (:
Sen får vi väll se vad som händer. blir väll att lägga sig å sova kanske (:
känner mig inte hundra frisk, förkyld och en kännsla av att jag har feber ;/ får hoppas att det inte är de för jag orkar inte vara sjuk, menmen.

Puss&hej♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

epilepsi heter de :P

2009-05-10 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0