GRATTIS EMELIE! :D

Idag fyller min bästa vän 17 år lixom :D
grattis bbe! :D<3





Idag vaknade jag typ 10 kansek hon var (:
Låg kvar i sängen ett tag med datorn, sen gick jag upp och käkade frukost!
Sovmorron till 13.50 idag, sen är det idrott men jag ska inte vara med ;P
Har nyss fixat klart mig, och nu ska jag ut och luncha lite med mamma, blri kina som det ser ut nu iaf ;D
skulle vara roligare om man bodde i en lite större stad med fler restauranger så man fick lite omväxling men ska inte klaga, det är ju gott så :D
Nej, nu ska jag gå. skriver senare.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emeelliiiee! ;)

TAAAACK BABE! :D <3

2009-05-27 @ 13:16:19
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0