100413

försov mig imorse, vaknade 6.55 och jag börjar 7
så blev en rätt stressig morron för min del men va på jobbet mellan kvart å tjugo över iaf så lite snabb va jag ändå!
lunchade med pappa vid halv 1 sen drog jag tillbaka och jobbade lite till sen slutade jag 16.
då drog jag hem till älsklingen och vi grillade fläskotletter och sen potatissallad till de ;)
fan vad vi tjockar grillat nu asså, men det är väll så när kännslorna spudlar in för sommaren eller vad man säger! :D
nu är jag hemma iaf och tänkte ta mig en dusch för vart rätt svettigt på jobbet idag!
sen får vi se vad kvällen har att bjuda på!
ha en trevlig kväll!



bjuder på en super glad sommar bild!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Tack så mycket, men tyvärr har jag tappat bort mitt lösen till bloglovin, men du får gärna följa min blogg om du tycker den är bra :)

2010-04-13 @ 18:48:16
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0