dagens sjukvård?

just nu är jag lite irriterad!
för några dagar sen nu fick jag en böld på min armbåge där jag hade opererat mig och det va massa var å shit.
nu har jag låtit de vara på ett tag men nu har det börjat gjort ont igen så jag skulle sätta på alsolsprit så det fick dra ut allt var, men jag va ju först tvungen att sticka hål på den för att det skulle va ett hål så allt skit kan komma ut och när jag stack till kom det lite var sen fastnade nålen i nånting så jag drog ut det, och ut kommer en tråd på typ 1cm jag trodde först det va en var klump men det var ett stygn som dom har missat att ta bort för förra oprationen! inte den jag gjorde nu sist! :S asså ursäkta men hur slarviga får man va? :O
just nu har jag ett hål i ärret det är inte så jätte stort men iaf 2mm i diameter.
och det gör ont!
lixom tänk om jag inte fått ut den nu. det kunde lixom ha blivit ännu värre och jag hade kunna fått svåra infektioner, iofs det kan jag ju fortfarande med tanke på att det är ett sår fortfarande!
jag tkr att det är väldigt slarrvigt iaf!
får se nu hur det blir, jag hoppas på att det blir bättre iaf!
nej nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min älskling och kolla på film :)
sovgott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0