emelie<3

jag gjorde misstaget och förlorade dig, det va det värsta jag gjort i hela mitt liv!
hur kunde jag tro att jag kunde vara utan dig? hur kunde jag tro att du bara skulle stanna kvar å finnas där för mig?
man tar inte nån förgivet! det har jag lärt mig nu!
alla gör misstag men man sabbar inte en vänskap som denna, hur kunde jag vara sån idiot?
jag lyckades få kontakt med dig efter mkt om och men jag trodde aldrig det skulle bli så bra som förut! men det blev de och det är jag så otroligt glad över!
idag har vi haft en riktigt bra dag tillsamans en dag som vi inte haft på länge, vi satt å pratade om allt å inget och allt känndes bara så himla bra!
jag är så otroligt glad att vi hittade tillbaka till varandra!
allt känns så skönt nu när jag har dig vid min sida!
som du sa: vi har en framtid bbe!
och den kan ingen ta ifrån oss!
puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0