fredag

åh vad skönt att äntligen få sova ut! :)
nu börjar mitt påsklov eller igentligen börjar det ju inte förens på måndag men jag säger idag :D
igår slutade jag klockan 5 och då åkte jag och älkslingen till arboga för att han skulle kolla på nå fälgar till hans bil men de va inge bra så vi åkte hem igen tomhänta :)
kvällen igår blev rätt tidig eftersom jag va så trött :O

idag vaknade jag 10 kanske inte så lång sovmorron tänker ni men eftersom jag är van att gå upp klockan 6 på mornarna nu så är det sovmorron :))
idag vet jag inte vad som händer, jag har nyss duschat sen får vi väll se vad vi hittar på :)
ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: E M M A - [dans & foto]

sv: ja, najjjjs det ;D

2010-04-02 @ 11:37:15
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0