gårdagen

Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen!
först praktik mellan 7-12.30 sen drog jag och älsklingen till västerås och köpte den ursnygga megan baseball jacket sen åkte vi hem igen! fast drog en donkeN också! ;)
när vi kom hem drog jag och jobbade slutade 17 och då drog jag hem till emelie, va hemma hos henne ett tag innan vi gick ut på en liten promenad!
när vi kom till baka kom älsklingen och hämtade mig, vi drog till fårbo innan vi drog hem till mig och hämta lite grejer innan vi drog hem till honom :)
vi tänkte ut å springa men insåg ganska snabbt att man är nog tvungen att börja lite lungt och sen köra på mer efter ett tag! så får börja med raska promenader ist!
när vi kom hem igen blev de käk innan vi kollade på AA
sen tog vi slagget!

NU är jag iaf hemma från jobbet och 13.45 ska jag vara på lasarettet så dom får kolla på min tå som inte mår så bra, och sen om jag fortfarande kan gå så blir det ut å gå med emelie! :)
ikväll vet jag inte vad som händer, det får vi se.
FTD (fortsatt trevlig dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0