glad påsk :)

imorse vaknade jag klockan 10 igen, lite läskigt att kolla på klockan exakt samma tid som igår :O
menmen sånt är livet! :)
älsklingen och jag låg kvar i sängen rätt länge och kollade på film och bara hade det mysigt! :)
sen åkte han hem efter ett tag, och jag hjälpte mamma att skala potatis och efter det gick jag ut och gick med mamma och syster :)
sen kom älsklingen hit igen och vi gjorde inte så mkt innan vi bestämmde oss för att cykla hem till honom och jag kan inte mer än säga att jag skämms, jag har aldrig haft sämre kondition än vad jag har nu :O
det här måste det bli en ändring på och det NU
såhär kan jag inte ha det...
hård träning är det som gäller nu!
aja vi cyklade hem för ett tag sen nu iaf och nu är det snart dax för påskmat :)
älsklingen va lite rolig nyss han sa att han skulle åka hem och han åkte men efter ett tag när jag gick upp på mitt rum så stog han där :O och då hade han gömt lite saker till mig som jag fick leta efter, jag fick ett påskägg och ett kosrt med tre trisslotter i :) tyvär så var det inte nån vinst på dom :( menmen jag är glad ändå :D
nu sitter jag och lyssnar lite på musik och om nån är intreserad av min spotify lista så hittar ni det HÄR
glad påsk på er!



Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Tjabba! :D



Va händer denna lärdagskväll?

2010-04-03 @ 20:58:09
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: IDA BACKSTRÖM

www.nelly.com :D!

2010-04-04 @ 12:35:12
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0