humör?

dagens humör har ju inte vart på topp som jag sa i tidigare inlägg, tror det berodde på min huvudvärk och min mage..
men ska inte skylla ifrån mig, jag har inte vart trevlig presis..
men såna dagar har man ibland men nu mot eftermiddan kvällen har det blivit mkt bättre och humöret har vart bra :)
imorn kommer bli en bra dag känner jag :D
älsklingen och jag åkte iaf hem till honom och grillade fläskfile med hans mamma sen käkade vi ute på altanen, hur mycigt som hälst, nu kan dom ljumna sommarkvällarna få ta och komma tkr jag :D
nu ska jag och älsklingen lägga oss i min säng och kolla på film :)
hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

:d läget sweet?

2010-04-13 @ 13:51:18
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0