nya converse

igår så gjorde jag en beställning på ett par converse.
och nu när jag vaknade hade jag dom här!
det tycker jag va riktigt bra, trodde inte att jag skulle hinna få dom innan helgen men de fick jag! :D
har ett par svarta sen tidigare och hade tänkt länge på att köpa ett par vita, men pengarna har inte riktigt räckt till.
så jag tänkte vänta men det var då jag så inlägget på Mathildas blogg om att hon säljer converse helt nya och äkta för under 700:- (som dom kostar i butik) snacka om att jag blev sugen. så bestämmde mig för att köpa ett par och som tur var så hade hon ett par vita 37 hemma så jag betalade å allt igår och imorse hade jag dom.
snacka om att det gick fort verkligen! :)
tack så jätte mkt för skorna :)
och om det är nån mer som är sugen på att par så kolla in hennes blogg :)
du hittar den HÄR
kan säga att jag ångrar mig inte! klart bästa köpet hitils i år! ;)
ett klipp helt enkelt :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är jättebra med mig! =)

2010-04-09 @ 14:50:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

idag ska jag nog bara ta det lugnt=) sen blir det nog fest:) sj då?



hehe jasså det tkr du^^

2010-04-09 @ 15:08:34
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: madde

jag köpte ett par höga vita äkta på ebay för 197 kronor, fri frakt & allt :) det kan man kalla klipp

2010-04-12 @ 17:30:31
Postat av: johanna

hur betalade du? :)

2010-04-12 @ 18:14:43
URL: http://jaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0