piuh

sådär nu börjar jag bli klar med städningen!
alla änglatofflor är uppsugna av snabeldraken!
hehe

snart kommer min älskling hit å då ska vi åka iväg och handla vax så att jag kan vaxa mina ben!
brukar annars raka dom men men det värsta är ju att det växer ju ut på en gång igen, men om man vaxar så har man ju lena å fina ben mkt längre! så har tänkt att nu till sommaren ska jag börja vaxa ist för att raka var å varannan dag, så lika bra att börja i tid så man vänjer sig med smärtan eller vad man säger ;)
hur gör ni bloggläsare? rakar eller vaxar ni? :)





Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Tjabba! :D



ja det kan jag tänka mig.. haha somnade jag tidigar än dig.. HURRA! :D

2010-04-09 @ 17:26:51
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: miiini

Rakar, men jag tror jag ska börja med vax snart :) ska nog också testa på det nu till sommaren.

Grym blogg by the way :)

2010-04-09 @ 18:42:54
URL: http://damiini.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0