skultuna

godmorron
nu ska vi snart åka till skultuna igen, ska hämta en bil som vi såg igår :P
jag ska förklara lite kort, jag och älsklingen skulle till skultuna igår och köpa en turbo. på vägen dit åker vi förbi en bondgård och på åkern brevid står en gammal bil, robin blir nyfiken och åker in och kollar och vill ha den, han knackar på närmaste huset men de va inte deras utan de va deras grannes så vi åkte dit, men det visade sig att de inte va hans heller utan hans kompis!
så robin fixade nummret och ringde imorse och nu ska han få det för 1000:-
nu ska vi se om jag kommer ihåg va de va, opel kaddet C eller nått sånt orange va den iaf och är från 74 :O
om det blir som robin säger så kommer vi åka runt i den i sommar! xD
haha, nej nu ska jag ta en duscha och sen vänta på natta å eric som ska följa med! :)
ha en bra dag!


den ser iaf ut så här!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Häftig bil

2010-04-17 @ 17:54:49
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0