sofia♥robin

hoppas er dag har varit bra för det har min iaf :)
på min promenad så gick jag till mammas jobb och var där lagomt till hon slutade, så jag åkte med henne hem igen.
sen efter ett tag åkte jag med henne och handlade fast vi tog en sväng förbi solstudion också och la på brännan lite, (som jag inte ens har)haha
sen åkte vi hem igen, lite senare så blev det att beställa kinamat jag tog kycklingspett med jordnötsås.
nu på kvällen så har jag och älkslingen bara vart hemma hos honom å kollat på tv åså, och nu är vi hemma hos mig och här ska vi även sova. ska snart lägga mig bedvid min älskling så ska vi kolla på wallander.
imorn är det stor städning som gäller för min del sen tänkte jag även hinna med att ut och gå också.
men det får vi se hur det blir :)
godnatt mina söta läsare

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

åfan jag kan itne sova och jag ska upp så tidigt.. jobbigt :(

2010-04-09 @ 01:35:43
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0