söndag

idag vaknade jag halv 11
fixade mig lite åså innan mamma kom å hämtade mig
käkade lite frukost när jag kom hem, sen efter ett tag vid 13.15 började jag gå hem ifrån mig hem till älsklingen, drog på mig mammas stegräknare och drog iväg! mammsen och syster följde med en bit innan jag mötte svärmor. har även på börjat min viktminskning nu, nu är det allvar! jag har bestämt att jag ska gå minst 10 000 steg om dan, det betyder att jag skulle behöva gå hem till älsklingen en gång om dan eftersom att det var 8800 steg hit! när jag skulle kolla km på stegräknaren råkade jag nollställa, får ta det en annan dag!
nu har jag bara 2000 steg kvar idag så har jag nått mitt mål för dagen! :)
mätte mig även idag: mage, midja, lår, byst & armar, jag tänker inte väga mig utan jag tänker gå efter måtten ist och minska på dom! :) känns som att det blir lite lättare men får se! :)
 natta och eric kom iaf hit nu så blir väll att umgås ett tag med dom sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! :)
hoppas ni haft en bra dag så här långt och ha en bra fortsättning! :)


 


Kommentarer
Postat av: hanna grasntröm

säg till någon gång när du ska ut o gå hänger jag gärna med en sväng :)

2010-04-18 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0