söndag

blev inget skrivade igår dagen var fullspäckad med roliga saker! :)
klocan ringde klockan 11, vi fixade oss och sen drog jag hem och hjälpte mamma och fixa innan det kom folk till L&B partyt! :) jag hittade en super snygg tröja som jag beställde, lite synd att de är så dyrt bara annars hade jag beställt mer :) tröjan jag beställde kostade 450:- + 25:- = 475:-
ville ha en skit snygg munkis också men men den kostade 570:- och de räcker inte mina pengar till just nu.
efter de så drog jag hem till älsklingen och firade honom eftersom han fyllde 20 igår :D
käkade smörgåstårta åså. sen vid halv 8 nånting så kom eric å natta hit innan vi åkte till enköping (fjärdhundra) och hämtade en bil :) blev donkeN på vägen hem också. hihi
sen så stannade vi i lillhärad och träffade elin :D riktigt roligt faktist eftesom vi inte inte träffas så ofta :)
när vi kom hem så gick vi typ å la oss på engång!

idag vaknade vi vid halv 1 käkade lite smörgåstårta som va kar sen igår och sen har jag bara suttit ute i den sköna vårsolen och bara njutit :D
idag vet jag inte annars vad som kommer att hända, jag tar dan som den kommer :)
hoppas ni får en skön söndag! 
ha en fortsatt trevlig dag! :)



tröjan som jag beställde!
ni hittar den HÄR 


Kommentarer
Postat av: Elin Lindqvist

Vi måste träffas oftare! blir alldeles för sellan

:( hare bäst, pussar <3

2010-04-12 @ 19:35:54
URL: http://elinlindqvist1.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0