tack för en trevlig kväll

igår blev det först att åka till hallsta och köpa nya däck och fälgar till bilen och sen på kvällen blev det att umgås med emelie, ante och linda :) åkte runt lite i avesta åså drack lite och hade det allmänt trevligt! :)
sen efter 12 nångång släppte vi av ante å emelie sen åkte vi runt lite till åså innan vi släppte av linda :)
kom hem nångång vid 1 och då blev det att sova :)

idag vaknade jag vid 11, älsklingen och jag duschade sen blev de frukost innan han skjutsade hem mig, när jag kom hem tog jag bort lite snö från gården så snart är det bar gräsmatta :D hur härligt är inte de? ett tag trodde jag snön skulle ligga kvar till midsommar men nu ser jag ett slut på de hela :D
söndag idag då och det blir att åka en sväng till stugan med familjen :)
annars vet jag inte vad som händer, känns otroligt skönt med påsklov iaf :D
planer för veckan då? tisdag ska jag på nå möte på jobbet och på onsdag kanske det blir till örebro och bada, sen ska jag leka med emelie nån dag och så ska jag försöka hinna med att träffa elin också :D
hmm tråkigt att veckorna är så korta känns inte riktigt som man hinner med allt man vill göra när man är ledig :(  menmen man får göra så gott man kan :D
nej nu står dom och väntar på mig nu ska vi åka :)
ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :)

jätte bra :)

2010-04-04 @ 13:17:22
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ikväl äre fest :p



vad tycker du är det bästa med påsken?

2010-04-04 @ 18:25:43
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0