tjenamors

idag vaknade jag kvart över 10 hemma hos älsklingen :)
vi duschade käkade lite frukost och kollade lite på tv innan jag åkte hem och fixade mig å drog till emelie vid 14 :)
vi satt lite vid datorn åså fikade lite :)
sen drog jag och jobbade mellan 16-17 sen åkte jag tillbaka till emelie igen :)
fast hem till hennes föäldrar där det bjöds på mat åså :)
S kom dit också så vi har busat med henne lite också :)
sen har vi mest bara suttit och kollat på tv :)
men trevligt har vi haft, känns verkligen skönt å bara ha en dag för oss själva ibland sådär, det blir ju inte så ofta längre men när det väl blir så är det toppen! :)
vi ska ta några kvällar nu i veckorna och längre fram som vi ska köra lite promenader på, det gillas!
älsklingen kom och hämtade mig efter att vi hade kollat på andra avenyn.
nu är jag och älsklingen hemma hos mig och ska bara gå ner å ta en macka sen blir det att lägga sig! :)
hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

kollar tv just nu.. ska till skolan sen iaf :D

2010-04-08 @ 10:18:10
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0