vaxat benen



nu har jag nyss vaxat mina ben, mamma hjälpte mig så vi satt ute på altanen i det underbart sköna vårvädret :D
det här var första gången som jag vaxade hela benen, jag har bara prövat en remsa tidigare, och jag kan säga att jag trodde det skulle göra ondare än vad det gjorde :P
men det var ändå inte smärtfritt, det sved och brändes mest, och det gör det fortfarande nu efteråt.
jag provade dessa strips som är på bilden och jag tycker inte att dom var jätte bra men dom funkade.
jag får se hur det blir om jag fortsätter med vaxning eller om jag håller mig till rakning, det kanske blir bättre och mindre smärtfritt ju mer man gör de ;)
nu ska jag fortsätta att njuta av det underbara vädret!
ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0