jobbet

godmorron!
just nu sitter jag på jobbet, känner att jag hellre hade legat kvar i sängen å sovit men vem känner inte så en måndags morgon? ;)
idag bli det jobba till 16 iaf och sen ikväll vet jag inte vad som händer :)
ska väll försöka rädda så mkt som möjligt ur min dator iaf eftersom hårddisken har krachat!!!
det känns ju verkligen som att jag har tid och pengar för det här just nu! -eller inte!
det räcker med att jag har tillräckligt mkt utgifter nu ändå.
och så ska jag åka till turkiet i juli också måste spara pengar till de!
känns iaf som om att det är de jag måste lägga pengarna på nu!
så får förtränga en del -utgifter sålänge...
nej nu ska jag jobba vidare, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: IDA BACKSTRÖM

det gör jag gärna!:D

men det är några som jag lär fixa innan din, så du får stå i kö ;)

hahaha!



men du kan ju skicka en beskrivning till min mail, hur du vill ha (=

2010-06-07 @ 22:39:37
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0