ååhhhh!!!!!!!! :(

jag tror jag dör! :O
är fan helt förstörd! :O
avsnittet som sänds idag av andra avenyn är det allra sista!
hur ska jag kunna klara mig när mitt favvorit pogram är slut? :O
ååhhh jag är både arg å ledsen på samma gång, inte för jag sitter å gråter med ändå! :O
VARFÖR?
jag har alldeles nyss sett avsnittet på datorn och det sänds på tv om några minuter!
jag kan säga att jag satt iaf på nålar hela avsnittet och skakade som en vibrator!
helt sjukt men jag tror inte riktigt att jag har fattat än att det inte ska börja nå mer!
jag har sett varenda avsnitt ända sen det började på tv, jag har inte missat ett enda!
åh! nån mer som känner som jag?

Nej nu ska jag dränka mig i min packning!
imorn bär det av neråt i landet!
ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0